Pages

"Nikaragva" i "Tanja i dijete nisu dobro"
"Nikaragva" i "Tanja i dijete nisu dobro"
Vid Hribar
Ovaj diplomski rad sastoji se od cijelovečernjeg dramskog teksta "Nikaragva" te scenarija za dugometražni film "Tanja i dijete nisu dobro". Završava autoreferencijalnim radom "Pismo Vidu u srednju školu".
"Put do uništenja"
"Put do uništenja"
Filip Starešinić
Ovaj diplomski rad temelji se na analizi pojedinih kadrova filma ''Put do uništenja'' koji se ističu po važnosti izgradnje ugođaja, atmosfere i samog pričanja filmske priče za svaku pojedinu scenu. U analizi prolazimo kroz tehničke osobitosti kadrova kao što su opotreba objektiva, farova, kamere iz ruke itd, pa do pokušaja intepretacije umjetničkih razmišljanja i postupaka snimatelja što ipak predstavlja malo složeniji zadatak koji se uglavnom temelji na mojoj intuiciji kao...
55 kvadrata; Marta i sedam strahova; Svjetionici
55 kvadrata; Marta i sedam strahova; Svjetionici
Ivana Vuković
Dramski tekst 55 kvadrata; dramski tekst Marta i sedam strahova; autoreferencijalni tekst Svjetionici
Afektivni raspon crvene boje u filmu We need to talk about Kevin
Afektivni raspon crvene boje u filmu We need to talk about Kevin
Ivan Idžojtić
Analiza afektivnog raspona crvene boje u filmu We need to talk about Kevin, redateljice Lynne Ramsay i snimatelja Seamusa McGarveyja kroz metodu gustog opisa.
Alati jednog glumca
Alati jednog glumca
Toma Medvešek
U ovomu ću radu obraditi različite metode ruskoga glumca i teatrologa Konstantina Sergejeviča Stanislavskoga koje osobno koristim ili se udaljavam od njih u vlastitom iskustvu rada na glumačkoj ulozi.
Alkemija izvedbe- duhovni aspekti glume
Alkemija izvedbe- duhovni aspekti glume
Aneta Grabovac
U ovom radu, odnosno više dnevniku unutrašnje autorefleksije bavit ću se potragom smislenog unutrašnjeg, a onda posljedično i vanjskog putovanja koje teatar budi u meni. Nazvala bih tu crnu kutiju naglašenih svjetala, rendgenom naših empirijskih iskustava, snova, mišljenja, fantazija i duše kao takve. Upravo zato, mislim da je jako bitno raditi na sebi privatno i svakodnevno jer se to sve osjeti kada dođemo na scenu. Kazalište je za mene osvijetljeni (u svakom smislu te riječi) ...
Analiza glumačkog procesa i ostvarenja na ispitnoj produkciji "U očekivanju Godota" Samuela Becketta
Analiza glumačkog procesa i ostvarenja na ispitnoj produkciji "U očekivanju Godota" Samuela Becketta
Lucia Stefania Glavich Mandarić
U ovom diplomskom radu pisat ću o procesu rada na klasi Dolenčić/Boban u zimskom semestru 2015./2016. Opisat ću i analizirati rad na tekstu “U očekivanju Godota” Samuela Becketta. Pisat ću o iskustvu prijevoda teksta s francuskog i engleskog, o adaptaciji i improvizacijama i o dolaženju do uloge kroz improvizacije. Također ću pisati o cjelokupnom procesu od prijevoda teksta, čitaćih proba do ulaska u prostor i na kraju o konačnom rezultatu koji je doveo do ispita na Akademiji...
Analiza osobnog glumačkog procesa - pokušaj strukture i sinteze
Analiza osobnog glumačkog procesa - pokušaj strukture i sinteze
Vili Gobac
Ovaj diplomski rad se bavi pokušajem strukture i sinteze osobnog glumačkog procesa autora, također se bavi autorovim iskustvima stečenim tijekom studiranja na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu.
Anatomija izvođača
Anatomija izvođača
Ivana Gulin
Ovaj diplomski rad pokušat će pospojiti dva naizgled nespojiva pogleda na tijelo; egzaktnu, medicinsku anatomiju i glumačku, imaginarnu anatomiju i kroz konkretne primjere različitih umjetnika, praktičara teatra i somatskih tehnika, te iz mog vlastitog glumačkog iskustva pokušati dokazati kako jedna disciplina neizostavno hrani onu drugu i vice versa. Rad kao primjer za svoju tezu koristi lokomotorni sustav, jer smatram da je uz senzorički sustav, lokomotorni onaj koji...
Anti-brodski dnevnik
Anti-brodski dnevnik
Dea Botica
Rad Delta Oscar Mike u formi fotografskog dnevnika reprezentira prostor broda iz pozicije Drugog. Propitivanjem vlastitog obiteljskog nasljeđa, postavljam pitanje prožimanja individualnih obiteljskih identiteta i tradicije pomorstva. Rad prikazuje dvomjesečnu plovidbu teretnim brodom obalama Mediterana, Crnog mora te zapadne Afrike. U pismenom dijelu rada Anti brodski dnevnik—Pogled Drugog bavim se pitanjem reprezentacije mora i pomoraca, obiteljske fotografije, drugosti te ženskog...
Antonin Artaud: Kazalište okrutnosti
Antonin Artaud: Kazalište okrutnosti
Katarina Radetić
Antonin Artaud bio je i ostao jedna od najutjecajnijih figura francuskog kazališta dvadesetog stoljeća. Kroz svoju ideju kazališta okrutnosti rušio je paradigmu tadašnjeg kazališta, želio mu je dati novu funkciju unutar društva. Danas, Beyonce kao dio društva spektakla čini isto. Koliko god se različitima činili na prvi pogled, oboje donose revoluciju unutar medija u kojem djeluju. Podrivaju paradigmu unutar koje djeluju. Artaud i Beyonce, unatoč velikim razlikama,...

Pages