prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma
No public access
master's thesis
Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma

Herak Smoković, Sabrina
University of Zagreb
Academy of dramatic art
Dance Department

Cite this document

Herak Smoković, S. (2020). Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, accessed 25 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković S. Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art; 2020 [cited 2021 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

S. Herak Smoković, "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Islandora Bookmark - Please login to use this feature