prikaz prve stranice dokumenta Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2

Divković, Dino
Sveučilište u Zagrebu
Akademija dramske umjetnosti

Citirajte ovaj rad

Divković, D. (2024). Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2 (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

Divković, Dino. "Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

Divković, Dino. "Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

Divković, D. (2024). 'Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

Divković D. Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2 [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2024 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

D. Divković, "Uloga zvuka u imerziji na primjeru videoigre Red Dead Redemption 2", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:707300

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.