Gundić, I. (2021). Memogram (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
Gundić, Ivan. "Memogram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
Gundić, Ivan. "Memogram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
Gundić, I. (2021). 'Memogram', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
Gundić I. Memogram [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2021 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
I. Gundić, "Memogram", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:745868
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu Akademija dramske umjetnosti (Katedra za fotografiju) Zagreb
Datum i država obrane
2021-01-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Primijenjena umjetnost Fotografija
Sažetak
Rad Memogram propituje relativnost ideje vrijednosti na primjeru odnosa prema obiteljskoj memoriji. Koristeći interdisciplinarni i multimedijalni pristup prikazujem topljenje obiteljskih želatinskih fotografija koje potom kemijskim postupkom pretvaram u kovanicu čistog srebra. U pisanom dijelu rada Transformacije privatne memorije iz perspektive teorije fotografije, povijesti umjetnosti, etnologije, teorije arhiva i semiotike analiziram odnose između vrijednosti i memorije te kontekstualiziram svoj rad u odnosu na relevantne autore iz suvremene umjetnosti. U okviru vlastite obiteljske povijesti bavim se temama smrtnosti i postsjećanja te promatram poziciju medija fotografije kao mnemoničkog sredstva.
Sažetak (engleski)
The work Memogram examines the relativity of the idea of value on the example of a relationship to family memory. Using an interdisciplinary and multimedia approach, I depict the melting of silver gelatin family photographs which I then chemically convert into a coin of pure silver. In the written part of the thesis, titled Transformations of Private Memory from the perspective of Theory of Photography, Art History, Ethnology, Archive Theory and Semiotics, I analyze the relationship between value and memory and contextualize my work in relation to relevant authors from the history of contemporary art. Within my own family history, I deal with the topics of mortality and remembrance, and I observe the position of the medium of photography as a mnemonic tool.