diplomski rad
Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja

Marijana Anna Martelock (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Akademija dramske umjetnosti
Odsjek produkcije
Citirajte ovaj rad...

Martelock, M. A. (2015). Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586

Martelock, Marijana Anna. "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586

Martelock, Marijana Anna. "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586

Martelock, M. A. (2015). 'Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586

Martelock MA. Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2015 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586

M. A. Martelock, "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586