"Put do uništenja"
"Put do uništenja"
Filip Starešinić
Ovaj diplomski rad temelji se na analizi pojedinih kadrova filma ''Put do uništenja'' koji se ističu po važnosti izgradnje ugođaja, atmosfere i samog pričanja filmske priče za svaku pojedinu scenu. U analizi prolazimo kroz tehničke osobitosti kadrova kao što su opotreba objektiva, farova, kamere iz ruke itd, pa do pokušaja intepretacije umjetničkih razmišljanja i postupaka snimatelja što ipak predstavlja malo složeniji zadatak koji se uglavnom temelji na mojoj intuiciji kao...
Glazba i zvuk u Zagrebačkoj školi animiranog filma
Glazba i zvuk u Zagrebačkoj školi animiranog filma
Višeslav Laboš
Rad ne sadrži sažetak.
Kodiranje kod Rubena Östlunda
Kodiranje kod Rubena Östlunda
Jasna Nanut
Rad ne sadrži sažetak.
Konstrukcija zbilje kroz medij fotografije
Konstrukcija zbilje kroz medij fotografije
Igor Ilić
Ovaj rad fokusira se na pitanje istinitosti fotografskog medija. Komparacijom fotografskih primjera iz domene dokumentarne fotografije naspram onih umjetničke funkcije, prikazuju se uvjeti u kojima fotografijenastaju i uvjeti o kojima fotografska istina ovisi. Kroz rad se pojašnjava koncept fotografskog projekta Nova stvarnost. S naglaskom na konstrukciju zbilje putem medija fotografije, u radu se spominju i autori koji su neupitno utjecali na nastanak serije fotografija "Nova stvarnost".
Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja
Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja
Marijana Anna Martelock
Rad ne sadrži sažetak.
Reprezentacija treće dobi na igranom filmu
Reprezentacija treće dobi na igranom filmu
Lana Kosovac
Rad ne sadrži sažetak.
Snimateljski pristup diplomskom filmu "Da je kuća dobra i vuk bi je imao"
Snimateljski pristup diplomskom filmu "Da je kuća dobra i vuk bi je imao"
Jana Plećaš
Rad Snimateljski pristup diplomskom filmu Da je kuća dobra i vuk bi je imao bavi se genezom snimateljskog, ali i općeg vizualnog stila tog kratkog igranog filma. U radu sam ocrtala osnovne likovne i tehničke odlike snimateljskog pristupa. Snimanje na Super 16mm film ekipi je pružilo možda posljednje takvo iskustvo u vremenima digitalne kinematografije
Strip i film - izražajne veze i razlike
Strip i film - izražajne veze i razlike
Silva Ćapin
Rad ne sadrži sažetak.
Triler u hrvatskom filmu
Triler u hrvatskom filmu
Goran Ribarić
Rad ne sadrži sažetak.
Zvjezdani zvukovi
Zvjezdani zvukovi
Iva Ivan
Rad ne sadrži sažetak.