U fotografskoj seriji U stvarnosti i u fikciji bavila sam se (de)konstrukcijom
reprezentacije planinskog pejzaža kroz kreiranje osobnog pogleda na planinski pejzaž
te kroz dokumentiranje različitih oblika društvene imaginacije planina. Fokusirajući se
na privatne predmete koji služe kao medijatori mojeg osobnog planinarskog iskustva,
u radu sam prikazala simboličke i imaginarne dimenzije planinskog pejzaža koje su u
javnom polju rjeđe vidljive. U drugom, dokumentarističkom dijelu rada fokusirala sam
se na bilježenje različitih načina reprezentacije planinskog pejzaža u raznim
(ne)planinarskim kontekstima, naglašavajući pritom njihovu konstruiranost.
U pisanom dijeli rada analizirala sam planinski pejzaž kroz niz aspekata koji su važni
za teorijsku i umjetničku kontekstualizaciju praktičnog dijela diplomskog rada. Nakon
teorijskog definiranja pojma pejzaža, kao temeljne karakteristike dominantne
reprezentacije planinskog pejzaža istaknula sam pastoralnost i uzvišenost. Odmicanje
od navedenih karakteristika postavila sam kao centralni motiv daljnjeg razvoja
fotografske serije. Analizirajući fotografske koncepte korištene prilikom razvoja serije
(konstruirana, meta i tiha fotografija) u radu sam nadalje definirala različite umjetničke
odluke nastale tijekom istraživačkog