Aras, M. (2020). Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
Aras, Maruška. "Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
Aras, Maruška. "Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
Aras, M. (2020). 'Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
Aras M. Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
M. Aras, "Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:773562
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu Akademija dramske umjetnosti (Odsjek glume) Zagreb
Datum i država obrane
2020-10-05, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti) Gluma
Sažetak
U ovom diplomskom radu bavila sam se pitanjem pedagogije u radu s glumcima. Istražţivala
sam što su sve svjetski pedagozi pisali na tu temu, osvrtala se na svoja iskustva s Akademije i
na svoja iskustva izvan nje. Pisala sam o pedagoškim pristupima, zanimalo me koji je
najzdraviji pristup mladom glumcu da ga se ne zatvori i da mu se pomogne da razvije svoje
talente i sposobnosti.
Sažetak (engleski)
In this thesis, I dealt with the issue of pedagogy in working with actors. I researched
what world pedagogues wrote on the subject, looked back on my experiences from
the Academy and my experiences outside of it. I wrote about pedagogical approaches, I was
interested in what is the healthiest approach to a young actor not to close him down and to
help him develop his talents and abilities.