Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov (hrvatski)
Verbalne metode i uloga učeničke verbalizacije u nastavi baleta; odabir iz prakse
Autor
Andreja Jeličić (Autor) Akademija dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu
Period izrade
Datum početka: 2021 Datum završetka: 2022
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Plesna umjetnost i umjetnost pokreta Klasični balet
Sažetak (hrvatski)
Predlaže se verbalizacija kao metoda zapostavljena u baletnom klasu koji je tradicionalno fokusiran na razvijanje estetikom determiniranih tjelesnih vještina. Verbalne metode razmatraju se kao način prevladavanja pedagoškog deficita u baletnom klasu; utječu na razvoj , kognitivnih, iskustveno propriocepcijskih, emocionalnih i socijalnih aspekata učenja. Analiziraju se primjeri.
Vrsta obrazovnog sadržaja: Prilog Sadržaj je namjenjen: Polaznik Kontekst: Visoko obrazovanje Uobičajena dob korisnika: 18-28 Težina: Srednje težine Uobičajeno trajanje učenja: 5m 0d 0h 0m Opis: Rad je revidirani tekst izlaganja na ISCBDE - drugoj međunarodnoj znanstvenoj i umjetničkoj konferenciji iz baletne i plesne edukacije, Sarajevo 2021.
Sadrži nastavni sadržaj za kolegiji: Metodika i Nastavna praksa klasičnog baleta 3 i 4; preddiplomski studij baletne pedagogije
Vrsta resursa
Tekst
Prava pristupa
Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Javna napomena
Rad je revidirani tekst izlaganja na ISCBDE - drugoj međunarodnoj znanstvenoj i umjetničkoj konferenciji iz baletne i plesne edukacije, Sarajevo 2021.