Pečečnik, R. (2022). Ontološki problemi režije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
Pečečnik, Rok. "Ontološki problemi režije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
Pečečnik, Rok. "Ontološki problemi režije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
Pečečnik, R. (2022). 'Ontološki problemi režije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
Pečečnik R. Ontološki problemi režije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
R. Pečečnik, "Ontološki problemi režije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:298454
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu Akademija dramske umjetnosti (Odsjek kazališne režije i radiofonije) Zagreb
Datum i država obrane
2022-11-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)
Sažetak
Kazališna umjetnost koliko god se činila samorazumljiva kao pojam i u konceptualnom smislu, krije niz izazova i niz predodžbi. Ovaj rad prikazuje neke od problema vezanih za samu direktnu ontologiju umjetnosti, kazališne umjetnosti i kazališne režije. Koncepti kao što su mimezis, redateljsko kazalište, mit, ritual, glumac, kazališni kozmološki prostor zauzimaju glavninu ovog rada. Ti se koncepti promatraju sa stajališta modernog promišljanja kazališta, zagledanog u napredak kao sloterdajkovski proces samopojačavanja u traženju boljeg i gustog vremena.
Sažetak (engleski)
Theater art, however self-explanatory as a term and in a conceptual sense, hides a number of challenges and a number of ideas. This paper shows some of the problems related to the very direct ontology of art, theater art and theater direction. Concepts such as mimesis, director's theater, myth, ritual, actor, theatrical cosmological space occupy the majority of this work. These concepts are observed from the perspective of the modern thinking and ideas about theater, looking at progress as a Sloterdijk process of self-reinforcement in search of a better and denser time.