Manojlović, N. (2018). Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
Manojlović, Natalija. "Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
Manojlović, Natalija. "Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
Manojlović, N. (2018). 'Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
Manojlović N. Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
N. Manojlović, "Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:510743
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu Akademija dramske umjetnosti (Odsjek kazališne režije i radiofonije) Zagreb
Datum i država obrane
2018, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti) Kazališna režija
Sažetak
Ovaj rad otvara pitanje žanra i roda u umjetničkom djelovanju, fokusirajući se primarno na žanr kazališne izvedbe. Raspravlja o određenju i granicama žanra, mogućnostima i kriterijima za razlikovanje žanrova te, najzad, postavlja pitanje svrhe dodjeljivanja žanrovske oznake nekom umjetničkom djelu. Umjesto odgovora na ta pitanja, nudi se polje miješanja žanrova, prezentirano kroz dva postupka izvedbene poetizacije: postupak hibridizacije i model tangente. Autorica razvija dinamični pristup u razumijevanju žanra izvedbe, razvijajući skicu teorijske osnove uz nekoliko primjera iz suvremene kazališne prakse.
Sažetak (engleski)
This paper opens the question of genre and gender in artistic activities, focusing primarily on the theatre performance genre. It further discusses definitions and boundaries of genres, possibilities and criteria used to differentiate genres, and finally, it brings up the question of the purpose of attributing a genre label to a piece of art. Instead of answering these questions, the author offers a field of genre hybridization, presented in two performative poetisation procedures: the procedure of hybridization and the tangent model. The author develops a dynamic approach to understanding the performative genres by proposing a draft of theoretical basis accompanied with a few examples from contemporary theatre.