prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma
Rad nije dostupan
diplomski rad
Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma

Herak Smoković, Sabrina
Sveučilište u Zagrebu
Akademija dramske umjetnosti
Odsjek plesa

Citirajte ovaj rad

Herak Smoković, S. (2020). Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Herak Smoković S. Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

S. Herak Smoković, "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.