Delta Oscar Mike
Delta Oscar Mike
Dea Botica
Rad Delta Oscar Mike u formi fotografskog dnevnika reprezentira prostor broda iz pozicije Drugog. Propitivanjem vlastitog obiteljskog nasljeđa, postavljam pitanje prožimanja individualnih obiteljskih identiteta i tradicije pomorstva. Rad prikazuje dvomjesečnu plovidbu teretnim brodom obalama Mediterana, Crnog mora te zapadne Afrike. U pismenom dijelu rada Anti brodski dnevnik—Pogled Drugog bavim se pitanjem reprezentacije mora i pomoraca, obiteljske fotografije, drugosti te...
F20.5
F20.5
Glorija Lizde
Jadrija
Jadrija
Ino Zeljak
Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti
Konstrukcija hibridnog žanra i poetizacija kazališne stvarnosti
Natalija Manojlović
Ovaj rad otvara pitanje žanra i roda u umjetničkom djelovanju, fokusirajući se primarno na žanr kazališne izvedbe. Raspravlja o određenju i granicama žanra, mogućnostima i kriterijima za razlikovanje žanrova te, najzad, postavlja pitanje svrhe dodjeljivanja žanrovske oznake nekom umjetničkom djelu. Umjesto odgovora na ta pitanja, nudi se polje miješanja žanrova, prezentirano kroz dva postupka izvedbene poetizacije: postupak hibridizacije i model tangente. Autorica razvija...
Memogram
Memogram
Ivan Gundić
Rad Memogram propituje relativnost ideje vrijednosti na primjeru odnosa prema obiteljskoj memoriji. Koristeći interdisciplinarni i multimedijalni pristup prikazujem topljenje obiteljskih želatinskih fotografija koje potom kemijskim postupkom pretvaram u kovanicu čistog srebra. U pisanom dijelu rada Transformacije privatne memorije iz perspektive teorije fotografije, povijesti umjetnosti, etnologije, teorije arhiva i semiotike analiziram odnose između vrijednosti i memorije te...
Nezadovoljni
Nezadovoljni
Moj osvrt na studiranje
Nezadovoljni Nezadovoljni Moj osvrt na studiranje
Filip Jurjević
Drama, scenarij i autoreferencijalni esej.
PRIJESTUP KAO ESTETSKI I ETIČKI ČIN:
Političnost psihoze i institucionalna psihopatologizacija pojma zla 
                                     *
Rupture, rezovi i diskontinuiteti // Narativi straha
PRIJESTUP KAO ESTETSKI I ETIČKI ČIN: Političnost psihoze i institucionalna psihopatologizacija pojma zla * Rupture, rezovi i diskontinuiteti // Narativi straha
Dorotea Šušak
Ovaj rad predstavlja diplomsko istraživanje na usmjerenju dramaturgije izvedbe te se sastoji od tri cjeline: teorijskog istraživanja, istraživačkog rada na dramaturgiji izvedbe te autoreferencijalnog rada. Teorijsko istraživanje teži izložiti relevantna pitanja izvedbene analize estetskog i etičkog modela ‘prijestupa’, kao i odabranih performativnih mehanizama u vidu socijalno-mistificiranih pojavnosti, kao što su ‘ludilo’ i ‘zlo’, a koje se istražuje analizom dostupnih...
Sjedalo uz prozor
Sjedalo uz prozor
Natalija Manojlović
Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca
Suvremeni pedagoški pristupi u oblikovanju glumca
Maruška Aras
U ovom diplomskom radu bavila sam se pitanjem pedagogije u radu s glumcima. Istražţivala sam što su sve svjetski pedagozi pisali na tu temu, osvrtala se na svoja iskustva s Akademije i na svoja iskustva izvan nje. Pisala sam o pedagoškim pristupima, zanimalo me koji je najzdraviji pristup mladom glumcu da ga se ne zatvori i da mu se pomogne da razvije svoje talente i sposobnosti.
Vlakovi i avioni u filmovima
Indian Summer
Autoreferencijalni manuskript
Vlakovi i avioni u filmovima Indian Summer Autoreferencijalni manuskript
Veno Mušinović
Teorijski dio rada povijesni je pregled, analiza i interpretacija vlakova i aviona kao filmskim motiva - scenografski, dramaturški i simbolički elementi sa svojim konotacijama i denotacijama. Prvi film na celuloidu bio je "Ulazak vlaka u stanicu", prvi dobitnik Oskara za najbolji film bio je avijatičarska melodrama "Krila itd... Ipak premisa koju se propituje jest da postoji diskrepancija u tretmanu dva prijevozna sredstva. Pokret slike ekvivalentan je panoramskom gledanju iz vlaka koje...